Groep 1/2 C - Fotoalbums

Laatste dag

zaterdag, 04 juli 2020

Op vrijdag 3 juli is de zomervakantie begonnen. Alle leerlingen hebben voor zes weken afscheid van school genomen. Helaas geldt dit niet voor de kinderen uit groep 8. Zij gaan na de zomervakantie naar hun nieuwe school. We wensen ze veel plezier.

Poppenkast

zaterdag, 29 februari 2020

De kinderen uit de onderbouw zijn getrakteerd op een poppenkastvoorstelling. Hieronder vind je de foto's.

Groeien en stoeien

zaterdag, 28 september 2019

We hebben een les "Groeien en stoeien" gehad. Hieronder vind je de foto's

Opening schooljaar

donderdag, 05 september 2019

Op dinsdag 27 augustus is het schooljaar geopend. Op het kleuterplein werden alle leerlingen door hun nieuwe leerkracht ontvangen en kregen een welkomsbloem. Hierna begonnen de lessen en was de start van het schooljaar 2019 - 2020 een feit.

Zomerfeest

zondag, 07 juli 2019

Op woensdag 3 juli werd met een spetterend zomerfeest alvast het schooljaar 2018/2019 afgsloten. Ouders hadden de lekkerste gerechten bereid, er was een springkussen, oud Hollands spelletjes, een poffertjeskraam, een ijscokar en een heuse talentenshow. Aan belangstelling was geen gebrek. Tijdens het feest werd de nieuwe slogan van school onthuld. Hieronder vind je de foto's.

Juf Ellen neemt afscheid

zondag, 07 juli 2019

Op woensdag 3 juli heeft juf Ellen afscheid genomen van de Don Boschschool. Na meer dan 40 jar onderwijs gaat ze met pensioen. Nadat juf Ellen alle klassen was langsgeweest werd ze getrakteerd op een heus dansfestijn. Alle leerlingen hadden een werelddans ingestudeerd en deze werd in wijksentrum "de Ringvaart" opgevoerd. Uiterraard was er een receptie en namen de collega's afscheid. Hieronder vind je de foto's.