Groep 8 - Fotoalbums

Eerste week in groep 8

donderdag, 05 september 2019

We zijn begonnen aan het nieuwe schooljaar, Hieronder vind je de foto's van onze kersverse achtste groepers. We wensen ze een heel fijn jaar toe.

Opening schooljaar

donderdag, 05 september 2019

Op dinsdag 27 augustus is het schooljaar geopend. Op het kleuterplein werden alle leerlingen door hun nieuwe leerkracht ontvangen en kregen een welkomsbloem. Hierna begonnen de lessen en was de start van het schooljaar 2019 - 2020 een feit.

Afscheid

vrijdag, 19 juli 2019

Op donderdag 11 juli hebben we afscheid genomen van onze achtste groepers. Ze werden door alle kinderen van school uitgezwaaid. De dag erna hebben de overige leerlingen afscheid genomen van het schooljaar 2018 - 2019. Hieronder vind je een aantal foto's.

Musical

woensdag, 10 juli 2019

Op dindag 9 juli en woensdag 10 juli hebben de leerlingen van groep 8 hun eindmusical opgevoerd. Als eerst van Nederland voerden zij de musical "the Choice" op. Het was een groot succes. Hieronder vind je de foto's

Zomerfeest

zondag, 07 juli 2019

Op woensdag 3 juli werd met een spetterend zomerfeest alvast het schooljaar 2018/2019 afgsloten. Ouders hadden de lekkerste gerechten bereid, er was een springkussen, oud Hollands spelletjes, een poffertjeskraam, een ijscokar en een heuse talentenshow. Aan belangstelling was geen gebrek. Tijdens het feest werd de nieuwe slogan van school onthuld. Hieronder vind je de foto's.

Juf Ellen neemt afscheid

zondag, 07 juli 2019

Op woensdag 3 juli heeft juf Ellen afscheid genomen van de Don Boschschool. Na meer dan 40 jar onderwijs gaat ze met pensioen. Nadat juf Ellen alle klassen was langsgeweest werd ze getrakteerd op een heus dansfestijn. Alle leerlingen hadden een werelddans ingestudeerd en deze werd in wijksentrum "de Ringvaart" opgevoerd. Uiterraard was er een receptie en namen de collega's afscheid. Hieronder vind je de foto's.