Musical

De basisschoolperiode op de Don Boscoschool wordt elk jaar afgesloten met de opvoering van de eindmusical. Vanaf de meivakantie oefenen de leerlingen van groep 8 hier bijna dagelijks voor. Deze voorsteling wordt voor de kinderen van school opgevoerd en tijdens de afscheidsavond voor de familie van de kinderen. Wij werken altijd samen met de muzikantine. Omdat wij de musical voor hen uitproberen, zijn we verzekerd van de allernieuwste musical. In het fotoboek vindt u foto's van musicals van de afgelopen 20 jaar.

Texel

Aan het eind van groep 8 gaan alle leerlingen op afscheidskamp naar Texel. Dit is één van de hoogtepunten op de Don Boscoschool. We verblijven dan 4 dagen in een logeerboerderij in het dorp de Koog op Texel. Daar ondernemen we veel. We vangen garnalen, fietsen het eiland over, bezoeken musea, wandelen door de Slufter, zwemmen, sporten en hebben vooral heel veel lol. De foto's vindt u in het fotoboek.

Sinterklaas

Elk jaar komt sinterklaas samen met zijn Pieten bij ons op school. Na de ontvangst gaan alle kinderen op bezoek bij de Sint in de speelzaal. Sommige kinderen zingen een liedje, andere voeren een dans of een toneelstuk op. Alle kinderen krijgen een cadeautje en veel kruidnoten. De kinderen uit de hoogste groepen spelen een leuk sinterklaasspel. De foto's van dit feest vindt u in het het fotoboek.