Basketbal

Ja hoor, het is ze weer gelukt. De jongens uit groep 8 zijn opnieuw basketbalkampioen van alle Haarlemse basisscholen. Op maandag 25 maart speelden de jongens hun finalewedstrijden in de Spaarnehal. De eerste wedstrijd tegen de Globe werd redelijk eenvoudig met 3-0 gewonnen. In de finale moesten ze tegen de Molenwiek basisschool. Het team van de Molenwiek bestond uit een aantal zeer goede spelers, waarvan er veel op basketbal zitten. Door heel goed samenspel van onze jongens kon de Molenwiek niet in hun spel komen. In de laatste seconden werd het nog even spannend, maar we wonnen uiteindelijk met 7-5. Zo zie je maar, teamspel wint het altijd van individuele klasse. Dit was echt een hele goede teamprestatie. Eentje waarop we erg trots ben. Gefeliciteerd jongens. De prachtige beker staat nu nog in groep 8 maar binnenkort in onze goed gevulde prijzenkast.

Fotoalbums

Basketbaltoernooi